پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118370
دو سال ديگر شماره ? مال من مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2435

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد نوراللهي يکي از خريدهاي جديد پرسپوليس در خط مياني است که اصلا اهل مصاحبه نيست و در قبال سوال‌هاي زياد جواب‌هاي تلگرافي و بسيار کوتاه مي‌دهد. خودش مي‌گويد: «کلا زياد اهل حرف زدن نيستم و فعلا زود است که بخواهم مصاحبه کنم.»



نوراللهي در خصوص شرايط پرسپوليس مي‌گويد: «هم شرايط خودم خوب است هم تيم مان براي شروع بازي‌ها کاملا آماده شده و فکر مي‌کنم با اين شرايط حتما تيم نفت را شکست خواهيم داد. البته من شناختي از تيم نفت ندارم اما ما بازي‌هاي تدارکاتي خيلي خوبي داشتيم و کاملا آماده‌ايم. واقعا تيم خوب و يکدستي داريم و اميدوارم فصل را خوب شروع کنيم.»



بازيکن سابق نماينده يزد در ليگ دسته اول مي‌گويد: «من هافبک تدافعي هستم و اگر موقعيتي پيش بيايد که مجبور باشم در دفاع مياني بازي کنم مي‌توانم مدافع مياني باشم. قبل از اينکه رضا حقيقي از برزيل برگردد در بازي‌هاي تدارکاتي تهران کنار کفشگري بازي کردم. در ترکيه هم کنار حقيقي و کفشگري بازي کردم و با آنها و مدافعان مياني کاملا راحت و هماهنگ بودم. در بازي‌هاي تدارکاتي تهران حضور داشتم و در ترکيه هم دو بار يک نيمه و يک بار از ابتدا به مدت ?? دقيقه در ترکيب بودم که خدا را شکر خوب بازي کردم و آقاي دايي هم از عملکردم رضايت داشت.»



نوراللهي در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کني شانس بازي در ترکيب پرسپوليس را داشته باشي يا نه مي‌گويد: «من تازه واردم و هنوز خوب در تيم جديدم جا نيفتاده ام. الان بايد تلاش کنم که به ليست ?? نفره برسم تا ببينم بعدا خدا چه مي‌خواهد.»



از اين هافبک اهل آزاد شهر گلستان درباره شماره پيراهنش مي‌پرسيم که مي‌گويد: «من شماره ? را دوست داشتم اما در نهايت شماره ?? را انتخاب کردم. امسال ? به دغاغله رسيد اما سعي مي‌کنم دو سه سال ديگر اين شماره را مال خودم بکنم.»

مرجع : جام

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html